Subject: RE: Laserite kasutamine Taallinnas, Postimehe maja juures 12.12.24
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: "'Kullar Laiapea'" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 11:42:14 +0200

Tere

Tulenevalt konkreetsete laserite kasutamise planeeritavast asukohast on
Transpordiametil võimalik nende kasutamise kooskõlastada ainult järgmistel
tingimustel:

*	Vahemikus 270 kraadi kuni 90 kraadi soovitud tingimustel
*	Vahemikus 90 kraadi kuni 270 kraadi kas paralleelselt maapinnaga
või nurgaga maa poole (max tõusunurk 0 kraadi)

Palun kinnitada, et sätestatud tingimused on täidetavad ning seejärel on
meil võimalik kooskõlastus vormistada.

Lugupidamisega

Kea Toi
ATS inspektor
Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond
Transpordiamet
+372 58529036
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kullar Laiapea <[email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 12:26 PM
To: [email-masked]; 'Kea Toi' <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: Laserite kasutamine Taallinnas, Postimehe maja juures 12.12.24

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Tallinnas Postimehe maja
juures:

                12.12.2024 17.00 – 21.30  – paigaldus, testimine ja lühike
show

                              Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunagakirdesse

Ürituse korraldaja: Vabas Ajas OÜ, Ragnar Kekkonen,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , +372 55 631
191

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.